Bücher zum Thema

User Research



 zurück zum Lexikoneintrag User Research


Transparenzhinweis: Diese Seite enthält Partner-Links. Wenn Sie auf einen solchen Link klicken und auf der Zielseite etwas kaufen, erhalten wir eine Provision. Für Sie als Käufer ändert sich dadurch nichts am Preis.

Park, Uijun
Introduction to User Research for UX Beginners: Learn How to Conduct Usability Testing, User Interviews and More That Make User-Engaging, Delightful Products. Land Your Dream UX Job. (English Edition)
, 2024
Kindle Ausgabe; 180 Seiten; ab ,89 Euro
 Details und Bestellung bei Amazon.de


Travis, David; Hodgson, Philip
Think Like a UX Researcher: How to Observe Users, Influence Design, and Shape Business Strategy
CRC Press, 2023
Taschenbuch; 352 Seiten; ab 45,11 Euro
 Details und Bestellung bei Amazon.de


Marsh, Stephanie
User Research: Improve Product and Service Design and Enhance Your UX Research
Kogan Page, 2022
Taschenbuch; 344 Seiten; ab 33,99 Euro
 Details und Bestellung bei Amazon.de


Bromley, Steve
Building User Research Teams: How to create UX research teams that deliver impactful insights
Independently published, 2020
Taschenbuch; 225 Seiten; ab 24,15 Euro
 Details und Bestellung bei Amazon.de


Pannafino, James; McNeil, Patrick
UX Methods: A Quick Guide to User Experience Research Methods
CDUXP LLC, 2017
Taschenbuch; 122 Seiten; ab 12,68 Euro
 Details und Bestellung bei Amazon.de


Nunnally, Brad; Farkas, David
UX Research: Practical Techniques for Designing Better Products
O'Reilly Media, 2016
Taschenbuch; 253 Seiten; ab 29,99 Euro
 Details und Bestellung bei Amazon.de


Sauro, Jeff
Quantifying the User Experience: Practical Statistics for User Research
Morgan Kaufmann, 2016
Taschenbuch; 372 Seiten; ab 47,03 Euro
 Details und Bestellung bei Amazon.de


Sharon, Tomer
Validating Product Ideas: Through Lean User Research
Rosenfeld Media, 2016
Taschenbuch; 346 Seiten; ab 63,08 Euro
 Details und Bestellung bei Amazon.de


Buley, Leah
The User Experience Team of One: A Research and Design Survival Guide
Rosenfeld Media, 2013
Taschenbuch; 266 Seiten; ab 32,80 Euro
 Details und Bestellung bei Amazon.de


Portigal, Steve
Interviewing Users: How to Uncover Compelling Insights
Rosenfeld Media, 2013
Taschenbuch; 178 Seiten; ab 37,85 Euro
 Details und Bestellung bei Amazon.de